Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: W placówce mało klientów, tylko jedna Pani w kolejce przede mną i 2 Pani które były już obsługiwane. Zwolniło się miejsce przy kasie i podeszłam zapytać kto może mi pomóc w rozwiązaniu problemu z kartą kredytową-Pani powiedziała "słucham w czym mogę pomóc". Kobieta która sprawiała pierwsze wrażenie niezbyt miłe okazała się bardzo sympatyczna i pomocna. Nie pamiętam imienia ale na nazwisko miała Pani zakrzewska. Bardzo starała się mi pomóc i wczuła się w rozwiązanie mojego problemu. Kilka razy czytała moją umowę i dzwoniła 15minut na infolinię która była non stop zajęta, ale nie odesłała mnie z kwitkiem. Rozwikłanie sprawy trwało ponad godzinę ale ta Pani okazała się naprawdę pomocnym i kompetentnym pracownikiem jakich mało i trudno spotkać w tego typu placówkach. Duży plus dla pracowników i samego miejsca-bez dużych kolejek, bardzo przyjazne.