Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Simply Market
Treść opinii: Znajomi wpadli do nas niespodziewanie, więc pobiegłam do Simply i chciałam szybko kupić coś "na ząb". Często robię tam zakupy,więc wiem gdzie ułożone są rzeczy, które mnie interesują. Sądziłam, że moje zakupy potrwają góra 5 minut. W sklepie było ok. 20 klientów, więc nie dużo. Na sali był tylko jeden pracownik, który w tym momencie układał towar, natomiast pani z ochrony, wczuwała się w rolę sprzedawcy i udzielała donośnie informacji klientowi odnośnie promocji "drugi produkt za 1 grosz". Włożyłam ciastka i chipsy do koszyka i stanęłam w kolejce do kasy. Ponieważ do każdej z kas, a otwarte były dwie, była dość długa kolejka, około 7 osób stało, więc nie miałam wyboru, musiałam odstać swoje w kolejce 5 minut. Po podejściu do kasy, pracownik, który kasował mój towar, tłumaczył w międzyczasie poprzedniej klientce, dlaczego na rachunku są takie ceny. Kasjer w stostunku do mnie był obojętny, nie usłyszałam dzień dobry ani dziękuję. Wyraz twarzy oraz obsługa była według mnie byle jaka, a szkoda, bo gdyby chociaż trochę się wysiliła, to całkiem miło robiło by się zakupy w sklepie Simply.