Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Jestem częstym klientem sklepu Kaufland.Jakiś rok temu kupiłam czajnik elektryczny który się zepsuł,poszłam z tym czajnikiem do informacji nie wiedząc czego się spodziewać bo firma Kaufland daje 3 lata gwarancji na podstawie paragonu.W informacji pokazałam czajnik i powiedziałam co się stało,od razu mnie zapytano czy chcę zwrotu pieniędzy czy nowy czajnik,ja wolałam nowy czajnik,wiec kazano mi iśc i sprawdzić czy są takie czajniki i jeśli tak zabrać nowy i przyjść do informacji.czajnik wymieniłam na nowy bez żadnych problemów z uśmiechem na ustach pani z informacji.Duży plus za bezproblemowość załatwiania reklamacji.Co jeszcze można dodać- sklep zawsze czysty,personel doskonale zorientowany w asortymencie,półki pełne,czasami zdążają się wpadki z inna cena na półce a inna przy kasie ale w takim przypadku znowu jest się odesłanym do informacji i wypłacają różnice w cenie.Jak dla mnie sklep na 5+