Opinia użytkownika: Rysio
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: 06.11.2010 r. dokonałem zakupu w sklepie internetowym. Do dzisiaj przesyłka nie została mi dostarczona. Zadzwoniłem więc do sklepu zapytać się co się dzieje z moim zamówieniem. Byłem przekonany, że to sprzedawca nie dotrzymał terminu. Dowiedziałem się jednak, że przesyłka została nadana 10.11 - czyli 14 dni temu, za pośrednictwem Poczty Polskiej. Tak więc od dwóch tygodni moja przesyłka jest mi dostarczana. Dodam tylko, że jest to przesyłka krajowa. W głowie mi się nie mieści, co można tyle czasu robić z paczką? Żałuję teraz, że próbując zaoszczędzić parę złotych na przesyłce, wybrałem Pocztę Polską, a nie kuriera. Myślę, że więcej takiego błędu nie popełnię i korzystać z usług poczty będę tylko w ostateczności.