Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Karolina_962

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Jestem stałą klientką sieci BP. Biorę udział w ich programie lojalnościowym - zbieram punkty payback, więc staram się zazwyczaj tankować na stacjach BP. Tego dnia jeździłam już jednak od dłuższego czasu na rezerwie i po prostu bałam się, że na BP mogę nie dojechać, zdecydowałam się więc uzupełnić paliwo na najbliższej stacji. Okazał się być nią Orlen. Podjechałam, bez problemu zauważyłam wolny dystrybutor. Jak większość stacji w Poznaniu jest to stacja samoobsługowa, należy samemu nalać paliwa do baku. Zatankowałam do pełna i udałam się do środka zapłacić. Pomieszczenie było raczej czyste, zdecydowałam się też skorzystać z toalety - ta wyglądała nieco gorzej, przydałoby się jej sprzątanie. Na koniec podeszłam do kasy - nie było kolejki i zapłaciłam za paliwo. Kasjerka sprawiała wrażenie osoby zmęczonej, brakowało jej uśmiechu.