Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Gabinet laryngologiczny
Treść opinii: Po nieudanej próbie rejestracji, za drugim razem postanowiłam wziąć przykład z innych pacjentów i przed gabinetem pojawiłam się ponad godzinę przed rejestracją. Tym razem mi się udało i byłam w pierwszej piątce pacjentów. Kiedy udało mi się zarejestrować musiałam czekać jeszcze około godziny na wizytę. Zajęłam, jedno z niewielu krzeseł w poczekalni postanowiłam czekać. Lekarz pojawił się 15 minut przed czasem i wcześniej zaczął przyjmować pacjentów. Było to pozytywnie zaskoczenie bowiem częściej zdarzają się spóźnienia lekarzy. W zależności w jakim celu przychodzimy na wizytę, jej cennik jest inny. Moja wizyta kwalifikowała się jako konsultacja więc zapłaciłam za nią 80 zł. W gabinecie przebywałam około 10 minut, ale to wystarczyło aby lekarz postawił mi trafną diagnozę. Doktor Sz. od razu po zbadani stwierdził, że moja przegroda kwalifikuje się na operację i jest to jedyne rozwiązanie moich problemów. Powiedział, że nawet nie ma sensu podejmować leczenia farmakologicznego ponieważ problem leży właśnie w bardzo krzywej przegrodzie. Od razu otrzymałam skierowanie do szpitala i zostałam poinstruowana o szczepieniu przeciwko żółtaczce, które powinnam brać. Lekarz był bardzo miły i okazał się doskonałym fachowcem. Laryngolodzy, z których usług korzystałam wcześniej faszerowali mnie lekami, które nie przynosiły żadnej ulgi. Niedługo przekonam się czy decyzja o operacji była trafna.