Opinia użytkownika: Konrad_29
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Będąc w podróży i korzystając z usług PKP przejeżdżałem przez Dworzec Główny w Poznaniu, na którym miałem przesiadkę na następny pociąg. Ponieważ czas oczekiwania na transport z powodu opóźnień znacznie się wydłużył postanowiłem wykorzystać ten czas i zjeść coś w KFC usytuowanym w holu głównym dworca. Restauracja spełniała wszystkie wymogi sieci, obsługa, produkty, wystrój, szybkość realizowania zleceń bez zarzutu. Pojawił się jednak mały zgrzyt. Otóż restauracja jest połączona z poczekalnią dla podróżnych, w której czasami przebywają bezdomni, podejrzewam, że z tego też powodu w restauracji wynajęta została firma ochroniarska, która czuwa nad tym aby klienci KFC mogli spokojnie zjeść. I tutaj pojawił się mały problem. Otóż złożyłem zamówienie, skonsumowałem je po czym odniosłem tackę do kosza i wróciłem z powrotem do stolika przy którym siedziałem aby nadal oczekiwać na pociąg. Siedziałem tak sobie 30 min czytając gazetę, po czym podchodzi do mnie ochroniarz i pyta czy jestem klientem restauracji. Odpowiedziałem, że tak po czym nakazał mi okazanie paragonu oraz co mnie zaskoczyło biletu pkp. Zapytałem grzecznie na jakiej podstawie, na co odpowiedział, że mam opuścić lokal. Nie zrobiłem tego i poprosiłem aby najpierw zawołał kierownika sklepu. Na to odburknął coś pod nosem i rzucił "Jeszcze zobaczymy" po czym gdzieś wyszedł. Siedziałem jeszcze kolejne 30 minut, a ponieważ musiałem udać się na pociąg opuściłem restaurację. Podsumowując: myślę, że restauracja KFC wynajmując firmę ochroniarską powinna trafniej dobierać personel, gdyż obecny tylko zniechęca klientów, którzy są traktowani jak bezdomni jeżeli tylko siedzą dłużej niż 30 min, tak więc polecam tam kupić dość smaczne jedzenie ze względu na szybką i sprawną obsługę, ale należy pamiętać aby je szybko skonsumować i czym prędzej opuścić lokal aby nie zostać wyproszonym przez ochroniarza.