Opinia użytkownika: Wioletta_114
Dotycząca firmy: Energa
Treść opinii: Dzień wcześniej pod drzwiami znalazłam karteczkę, na której pisało, iż był u mnie monter w sprawie rachunku i mam się skontaktować z biurem lub zadzwonić na infolinie. Tak więc z rana wykręciłam numer infolinii. Usłyszałam, że numer jest nieczynny. Poszukałam na internecie innego numeru i zadzwoniłam. Odebrała pani, która tylko powiedziała halo. Zapytałam czy dodzwoniłam się do Energa - potwierdziła. Zadałam pytanie o co może chodzić skoro rachunek zapłaciłam. Pani stwierdziła, że mam nie zapłacony rachunek za wrzesień a za listopad tak. Tu moje zdziwienie, gdyż płaciłam w 2 ratach za wrzesień a oni zaksięgowali te wpłaty na listopad. W trybie pilnym muszę uregulować wrzesień, bo mi odetną prąd. Zapytałam dlaczego skoro zapłaciłam na co pani bardzo szorstkim głosem, że nie przeksięguje tej kwoty i koniec. Przedłużałam rozmowę próbując się dowiedzieć ile mam tej zaległości. Pani powiedziała kwotę, później powtórzyła ją i rozłączyła się.