Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Coś coraz częściej musze tankować, ale i jazdy mam coraz więcej. Przejeżdżając obok BP, postanowiłem na nią zajechać i tam zatankować samochód. Po zatrzymaniu się pod dystrybutorem i po rozpoczęciu tankowania, miałem czas na przyjrzenie się najbliższemu otoczeniu stacji. Zauważyłem, że wszędzie panuje porządek. Także kosz na śmieci był czysty i nie był przepełniony. Po wejściu na stację, musiałem stanąć w krótkiej kolejce, która dość szybko została zniwelowana. Po podejściu do kasy, przywitał się ze mną pracownik i podał mi kwotę do zapłaty, po wcześniejszym usłyszeniu numeru dystrybutora z którego korzystałem. Przed zakończeniem transakcji, pracownik zapytał się, czy posiadam kartę Pay Back, aby móc doliczyć punkty. Faktycznie, mam ją w portfelu. Po zakończeniu transkacji, tak jak się spodziewałem, pracownik podziękował za zakupy i zaprosił ponownie. Podczas pobytu usłyszałem, jak inny pracownik zachwalał kanapki w dziale bistro. Ton zachwalania był zachęcający, i klient po krótkiej chwili zdecydował się na zakup dodatkowego produktu oprócz kawy.