Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Tak jak się spodziewałem, wchodząc do salonu usłyszałem tradycyjne „Dzień Dobry”. Takimi słowami, witany jest każdy klient. Poszukiwałem butów zimowych, gdyż jak do tej pory, chodziłem po kilku sklepach i jak do tej pory, nic nie znalazłem ciekawego. Od razu skierowałem się do regałów z interesującym mnie obuwiem. Podczas oglądania oferty, wpadł mi w oko jeden z modeli, dlatego też, rozpocząłem poszukiwanie odpowiedniego numeru. Niestety, ale nie znalazłem, dlatego też skierowałem się do pracownicy, która stała przy kasie. Po poinformowaniu jej o mojej potrzebie, pracownica jeszcze raz przejrzała regał i po potwierdzeniu, że nie ma odpowiedniego rozmiaru zaproponowała mi, że sprawdzi w systemie, czy odpowiedni rozmiar jest w innym salonie na terenie miasta. Okazało się, że jest dostępny, informując mnie jednocześnie, do którego salonu mam się udać. Wychodząc z niego, pożegnała się ze mną i zaprosiła ponownie.