Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Panda
Treść opinii: Musiałem dać do prania garnitur po sobotniej imprezie. Przed przyjęciem, pracownica zaproponowała specjalny program, dzięki któremu, ubranie powinno utrzymać dotychczasową jakość bez różnicy, ile razy by się go prało. Nie znałem szczegółów, więc pracownica po poproszeniu, wyjaśniła na czym to polega. Starała się to tłumaczyć językiem zrozumiały. Oczywiście wspomniała, że ta usługa jest droższa. Lecz zdecydowałem się na jej wybranie. Przed zapłaceniem zapytała się mnie także, czy posiadam kartę stałego klienta. Niestety, ale jak do tej pory, nikt mi nie zaoferował takiego programu, pomimo, że już kilka razy korzystałem z usług tej firmy. Także w tym przypadku, zostałem poinformowany o zasadach dotyczących programu stałego klienta. Jednakże nie skorzystałem z tej oferty, gdyż wydała się mało interesująca. Oczywiście, odchodząc od lady, pracownica pożegnała się ze mną. Musze wspomnieć, że podczas rozmowy ze mną, pracownica starała się patrzeć mi w oczy. Ponadto posiadała na sobie czyste ubranie – wiadomo, pralnia na miejscu.