Opinia użytkownika: basiooolka
Dotycząca firmy: Bodzio
Treść opinii: Wybrałam się na zakupy, ponieważ robię remont i potrzebuję nowej wersalki. Bardzo chciałam, żeby łóżko było w moim guście i w miarę rozsądnej cenie. Znalazłam takie w sklepie Bodzio i wybrałam się tam, żeby dokonać zakupu. Biorąc pod uwagę egzemplarz reklamowy, chciałam zobaczyć na żywo wszystkie te pozycje, które spodobały mi się w gazetce. Ku mojemu zdziwieniu, personel powiedział, że niestety nie posiadają całego asortymentu, trzeba decyzję podejmować po obejrzeniu reklamówki. Na nieszczęście moje wymarzone łóżko było niedostępne, ale personel przyjazny. Zwrócili moją uwagę na bardzo podobny model. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie moje pytanie o transport wybranego przeze mnie łóżka i wniesienie go do mieszkania. Owszem, transport bezpłatny, ale do mieszkania nie wniosą... Hm... I w jaki sposób mam sobie poradzić sama z wniesieniem łóżka do domu. W dodatku nie mogliśmy dojść do porozumienia, kiedy mają mi przywieść owe łóżko, bo sklepowi pasowały godziny poranne, kiedy ja jestem na uczelni i nie da się uzgodnić innego terminu. Jednak żeby nie było całkiem strasznie, personel wykazał się wspaniałą kreatywnością i zaproponował żeby oddać klucze do mojego mieszkania sąsiadom i oni na pewno się zaopiekują moim łóżkiem... Ciekawe czy personel sklepu, sam byłby zainteresowany takim rozwiązaniem... Zasada, że klient płaci i wymaga nie ma tutaj żadnego odzwierciedlenia.. Wiem jedno - łóżka tam nie kupię!