Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Mailem dostałam informację o możliwości wymiany lub dodatkowo wzięcia nowej karty do rachunku wydajesz & zarabiasz. Propozycja dotyczyła wymiany na kartę Master Card PAYBACK. Zaciekawiła mnie ta propozycja dlatego też po więcej szczegółów zadzwoniłam na infolinię BZ WBK pod nr 19999. Po dość szybkim przejściu przez IVR zostałam połączona z konsultantem. Na połączenie wcale nie czekałam. Konsultantka w miły sposób mnie przywitała, wyraźnie się również przedstawiła i spytała się w czym może pomóc. Powiedziałam, że zainteresowane jestem kartą PAYBACK Multi i chciałabym dowiedzieć się więcej. Konsultantka po krótce przedstawiła mi zalety danej kart. Dowiedziałam się, że można wymienić posiadana kartę na tą nową lub dobrać jako nową. W mailu, który otrzymałam była informacja, że otrzymuje się 5000 punktów powitalnych. Konsultantka jednak nie była pewna, czy punkty zostaną dodane w momencie gdybym wymieniła kartę a nie dobrała dodatkowo i poprosiła, aby to pytanie skierować do pracownika banku, gdy będę załatwiała formalności. Konsultantka powiedziała, że kartę mogę wymienić jedynie w banku. Chociaż później na stronie jest informacja, że kartę można zamówić przez internet oraz telefonicznie. Jeśli bardzo będzie to pytanie mnie nurtowało chyba zadzwonię drugi raz na infolinię aby się o to dopytać. W końcu rozmowa była bardzo miła więc z przyjemnością zadzwonię raz jeszcze.