Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Od pewnego czasu przestano mi wysyłać kupony rabatowe, mimo bycia stałą klientką. Chciałam zapytać, czy może je zlikwidowano. Niestety nie było pracowniczki. Postanowiłam się rozejrzeć po drogerii, czy jest jakaś nowa oferta, oprócz świątecznej. Od dłuższego czasu "polowałam" na pewnien szampon. Dziś w końcu na niego trafiłam i oczywiście postanowiłam go kupić. Zabrakło mi 10 groszy do pieczątki na karcie stałego klienta, więc dokupiłam kulkę do kąpieli. Spytałam kasjerkę, która w końcu się pojawiła o te kupony rabatowe, że przestano mi je wysyłać, choć regularnie u nich kupuję. Pani nie potrafiła mi dać jednoznacznego wyjaśnienia, ale postanowiła, by wypełnić jeszcze raz deklarację stałego klienta, by uaktualnić dane osobowe. Zobaczymy, czy coś zacznie przychodzić, bo przyznam, że np. specjalne prezenty urodzinowe były dobrą motywacją, by kupować u nich coś co jakiś czas.