Opinia użytkownika: Konrad_29
Dotycząca firmy: Dworzec Centralny w Warszawie
Treść opinii: Rzadko korzystam z usług naszych kolei, tym razem jednak postanowiłem spróbować z nadzieją na zaoszczędzenie nieco czasu i szybszy przejazd do docelowej miejscowości. Dzień przed podróżą sprawdziłem na stronie internetowej pkp rozkład jazdy i ceny biletów. Wybrałem interesujące mnie połączenie. Był to pociąg przewoźnika InterRegio. Postanowiłem jeszcze przejrzeć stronę przewoźnika co okazało się dobrym pomysłem gdyż znalazłem tam kilka ciekawych promocji, z których mogłem skorzystać. W dniu wyjazdu, na dworcu Centralnym w Warszawie udałem się do kasy. Na szczęście nie było dużej kolejki. Przy kasie postanowiłem jeszcze zapytać o promocje, o których czytałem w internecie i tutaj uzyskałem odpowiedź, która mnie zaskoczyła, otóż pani kasjerka nic o nich nie wiedziała i mechanicznie po usłyszeniu nazwy miejscowości do której się wybierałem wydrukowała zwykły bilet. Grzecznie poinformowałem panią kasjerkę, że nie zapłacę za ten bilet gdyż przeczytałem w internecie, że mogę ten sam bilet dostać w niższej cenie. Po tym chyba się na mnie obraziła bo zrobiła się bardzo niemiła. Odpowiedziała, że coś musiałem źle przeczytać albo jest to jakaś promocja i ona nic nie wie. Nie ustępowałem i poprosiłem aby to sprawdziła lub jeśli nie może tego zrobić aby poprosiła kompetentną osobę. Tutaj ciśnienie jeszcze bardziej musiało się jej podnieść bo zrobiła się czerwona, odburknęła coś niezrozumiale po czym usłyszałem krótkie "Moment". Zadzwoniła gdzieś, po czym zapytała "To dokąd miał być ten bilet?". Podałem jeszcze raz nazwę miejscowości i pani kasjerka przystąpiła bez słowa do wydruku biletu. Podała mi bilet i powiedziała tylko "To jest w niższej cenie. Do widzenia". Udało się! Otrzymałem mój bilet i mogłem udać się na peron. Myślę, że następnym razem dokonam zakupu biletu drogą elektroniczną żeby tylko już niemieć do czynienia z panią kasjerką z okienka pkp.