Opinia użytkownika: Tomasz_1120
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Akurat dziś mijałem hipermarket REAL i postanowiłem udać się do niego na małe zakupy. Nie wydałem zbyt dużej kwoty chciałem tylko zakupić najpotrzebniejsze rzeczy. Asortyment jest bogaty a ekspozycja produktów jest przygotowana z największą dbałością. Zawsze jest osoba z obsługi która w wyczerpujący sposób potrafi odpowiedzieć na pytania klienta. Jedyny negatywny minus zauważyłem podczas stania w kolejce oraz płacenia przy kasie. Kasjer się dziwnie na mnie patrzył przez cały czas jakby traktował mnie jak potencjalnego „złego” klienta który ma coś na sumieniu. Dodatkowo miałem ze sobą reklamówkę z teczką na dokumenty. Pierwszą reakcją kasjera było zapytanie czy nic nie mam w tej reklamówce co pochodzi ze sklepu. Delikatnie ujmując nie było to zbyt przyjemne uczucie oraz według mojego odczucia pracownik nie zachował się profesjonalnie w podejściu do klienta. Traktowanie klienta z góry to bardzo negatywne podejście, należy też zauważyć fakt, że przy każdej kasie są bramki elektroniczne które w razie dokonania czynu niedozwolonego poinformują o tym pracowników sklepu. Jak również pani która stała za mną w kolejce zwróciła na to fakt, że są bramki elektroniczne. Jednakże postanowiłem mieć czyste sumienie i pokazałem zawartość mojej reklamówki. Dodam tylko, że reklamówka była nie duża i przezroczysta więc nic się w niej nie dało ukryć. Jako, że nie lubię marnotrawienia zawsze zabieram ze sobą reklamówkę na zakupy i używam jej wielokrotnie. Być może to był nowy pracownik i jeszcze nie jest obyty z klientem, być może trzeba poprawić w markecie system szkoleń. Przecież każdy klient nie zależnie od tego czy robi duże czy małe zakupy powinien być traktowany profesjonalnie. Nigdy nie wiadomo kto może robić zakupy.