Opinia użytkownika: Joanna_410
Dotycząca firmy: PKP Katowice
Treść opinii: Prawdę mówiąc myślałam, że przez przebudowę dworca będzie ciężko podróżnym się odnaleźć jednak muszę przyznać, że się pomyliłam. Kasy zrobione od strony drugiego wejścia działały fantastycznie. Co prawda były duże kolejki jednak panie w kasach naprawdę szybko i sprawnie obsługiwały i kolejki praktycznie ciągle się posuwały do przodu. Pani w kasie przemiła, zapytała tylko czy bilet ma być ulgowy czy normalny i zanim się spostrzegłam podała mi i bilet i resztę. Zapytałam o numer peronu, pani mi odpowiedziała, że pociąg powinien odjechać z 3 ale żebym na wszelki wypadek słuchała ogłoszeń, bo peron może się zmienić. Wrażenie bardzo dobre. Przy kasach stoją automaty z napojami, jest także zrobiony mały barek, w którym można zjeść coś ciepłego. Organizacja na 5 !