Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: W dniu wczorajszym pech sprawił że padł mi akumulator w samochodzie a musiałem szybko nabyć nowy. Najbliżej miałem do Tesco, nie powiem jak cena w stosunku do konkurencji bo takich rzeczy nie kupuje sie codziennie. Rzecz w czym innym, przy kasie zostałem odesłany do pkt obsługi klienta ponieważ tylko w tym miejscu mogę dokonać transakcji zakupu. Przy kasie ku mojemu zdziwieniu zostałem poinformowany iż Pani musi pobrać kaucje w wysokości 30 zł dopkóki na zdam starej baterii bo ponoć takie jest prawo. Prawo prawem, ale informacje taka powinna być w w odpowiednim dziale w sklepie wywieszona. Wyciagam karte płatniczą aby dokonać zakupu, a wtedy Pani mnie informuje iż za akumulator moge zapłacić kartą, ale kaucja tylko gotówką. No i problem, dziecko które mam na rękacha płacze, do najbliższego bankomatu 300 m bez gwarancji że będzie działał, na dworze pada, a pracownik sklepu nie jest w stanie zaproponować żadnego rozwiązania. Co więcej w przeciwieństwie do wszystkich marketów Tesco w tym jednym nie można skorzystać z usługi CashBack. Wezwana kierowniczka sklepu również nie była mi w stanie pomóc, ani odpowiedzieć na pytanie dla czego stosownych informacji o doliczanej kaucji i jej sposobie uiszczania w odpowiednim miejscu w dziale motoryzacyjnym. Chyba zrobiłem dużo zamieszania bo w końcu sprzedano mi ten akumulator bez wydawania paragonu do czasu zwrotu starej baterii, ale uważam że w obecnych czasach gdy coraz częściej płaci się kartą niż gotówką to takie sytuacje nie powinny mieć miejsca.