Opinia użytkownika: demo
Dotycząca firmy: HOTEL NADMORSKI
Treść opinii: Poszłam wieczorem na szkolenie organizowane w Hotelu Nadmorskim w Gdyni. Hotel położony jest blisko bulwaru nadmorskiego, daleko od głównych ulic, ale jednocześnie w centrum miasta. Jest tam cicho i miło. Tuż za drzwiami wejściowymi widać przestronny przedsionek i elegancki hol. Oddałam płaszcz w szatni. Szatniarka była miła i uprzejma. Weszłam na salę. Dość przestronna, na środku ustawiono stół z rzutnikiem i krzesłem dla prowadzącego, przy ścianie trzy rzędy krzeseł, z boku stolik z termosami z kawą, wrzątkiem, herbatę i malutkie kawałeczki ciasta. Szkolenie bardzo rzeczowe i sympatyczne kończyło się kolacją w hotelowej restauracji. Jej wystrój nie zachwycał, składał się głównie z białych obrusów i białych serwetek. Byliśmy jedynymi gośćmi, zapewne z uwagi na późna porę i środek tygodnia. Wszyscy uczestnicy otrzymali to samo menu. Najpierw zupa krem pomidorowy, który był taki sobie, ale czuć było, że z przecieru pomidorowego lub pomidorów z puszki, a nie z koncentratu. Drugie danie było pyszne- cielęcina nadziewana cukinią, ziemniaczki zapiekane w niespodziewanej formie kawałka zapiekankii i warzywa gotowane na parze. Wszystko naprawdę pyszne. Następnie podano herbate i kawę oraz deser - strucla jabłkowego z sosem waniliowym. Jak dla mnie był za słodki. Kelnerzy zachowywali się poprawnie, jak na restaurację hotelową przystało. To był miły wieczór. Szczególne gratulacje dla szefa kuchni za drugie danie - zajadałam się ziemniaczkami i cielęcinką.