Opinia użytkownika: demo
Dotycząca firmy: InterRisk
Treść opinii: W zeszłym roku wykupiłam ubezpieczenie zawodowe w firmie Inter Polska. Niedawno kończył mi się termin umowy. Jakieś 3 tygodnie przed końcem umowy otrzymałam telefon od pana z towarzystwa ubezpieczeniowego z przypomnieniem i zapytaniem, czy chcę dalej kontynuować współpracę z nimi. Potwierdziłam i poprosiłam o zmiane moich danych. Nowe dane podałam przez telefon. Pan je zapisał i poinformował mnie, że skontaktuje sie ze mną moja agentka. Rzeczywiście agentka zadzwoniła do mnie i umówiłyśmy się w terminie dogodnym dla nas obu. Poszłam do jej biura, które znajduje się w centrum, ale w uliczce, której nazwy prawie nikt nie zna i nie kojarzy, mimo że tuż obok wybudowali nowy budynek Prokomu. W biurze znajdują się dwa przestronne biurka. Przy jednym z nich siedziała agentka ubezpieczeniowa. Całe biurko było zastawione nowymi umowami ubezpoieczeń. Pani od razu przeszła do rzeczy. Miała już przygotowana umowę, wczesniej w komputerze wypełniła formularz. Spytała się jeszcze o dokładnośc danych i okazało się, iż rzeczywiście dobrze zmieniła adres, ale nie zauważyła zmiany nazwiska. Niestety przy zmianie nazwiska w formularzu zniknęly wszystkie poprzednie dane i chwilę potrwało zanim je uzupełniła. Podpisałam 3 kopie umowy, dla mnie, dla agentki i dla centrali. Dostałam informację na temat oferty i zniżek na pozostałe ubezpieczenia, np. mieszkania, samochodu. Pani przekazała mi również informację o nowym produkcie - grupowym ubezpieczeniu na życie specjalnie dla mojej grupy zawodowej. Była rzeczowa, uprzejma, chociaz troche za dużo mi kadziła. Zapłaciłam gotówką, ale zabrakło mi 3 zł. Agentka pozwoliła mi donieśc je przy okazji. Była przy tym miła i nie robiła z tego faktu rzadnych problemów. Sama zaoferowała, żebym doniosła resztę.