Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: Wchodząc do SALONU KOMPUTRONIK witam się tradycyjnym dzień dobry. 2 osobowa obsługa zajęta, w trakcie obsługi innych klientów nie odpowiada na przywitanie – brak rozdzielnej uwagi, ale każdemu to się może zdarzyć, poza tym trudno jest przerywać rozmowę, dlatego jak najbardziej jest to zrozumiałe. Za krótką chwilę podchodzi jeden z Panów i patrząc na mnie, czeka na moje zapytanie. Pytam o gry dla dziecka 5 i 11 letniego. Pan Piotr (widoczny, czytelny identyfikator, ogólnie Pan zadbany, pogodny, sympatyczny) przedstawia jedną z propozycji – Symulator Rovery z dołączonym małym traktorkiem. Drugą propozycją jest gra w piłkę nożną FIFA 11. Pytam o dodatkowo potrzebne, przydatne urządzenia, żeby skorzystać z tych gier. Dowiaduję się, że konieczny jest pad x box – w zróżnicowanej cenie. Pan poleca jeden z najdroższych, bezprzewodowy – osobiście używa jeden z tych modeli i jest bardzo zadowolony. Ta informacja skutecznie przekonała mnie do wyboru togo typu urządzenia lepszej jakości. Dowiaduję się, że z proponowanych gier mogę połączyć z pad tylko jedną z nich. Proszę o zaproponowanie drugiej gry również do Xboksa – Pan proponuje ciekawą grę STARWARS LEGO. Pytam o promocje mikołajkowe - na moje zapytanie dowiaduje się, że promocje „jakieś są cały czas, o mikołajkową można spytać przed mikołajkami”. Zabieram gazetkę firmową, Pan wizytówkę firmy zszywa do gazetki, gdzie zapisuje na moją prośbę proponowane gry wraz z cenami. Dziękuję, do widzenia… i zachęcono mnie do zakupu, jednak sprawdzę internetowo, telefonicznie – czy jest promocja mikołajkowa.