Opinia użytkownika: Marta_863
Dotycząca firmy: ERGO Hestia
Treść opinii: Możliwość wybrania rozwiązania szkód w formie kosztorysowej lub serwisowej -Możliwość ubezpieczenia również elementów ruchomych w samochodzie (np. bagażu) -Pakiet assistance dostępny również po wykupieniu tylko polisy OC -Szybkie załatwienie formalności w przypadku rozliczeń bezgotówkowych -Konieczność korzystania z usług agenta - bardziej subiektywne podejście do kwestii ubezpieczeń, niekiedy długi okres oczekiwania na wycenę szkód, szybkość naprawy szkody i załatwiania formalności oraz wysokość odszkodowania zależy w dużej mierze od obsługującego nas agenta oraz likwidatora -Częste problemy z wyceną szkód - w przypadku rozwiązań kosztorysowych niektórzy agenci nie wpisują wszystkich usterek do systemu, przez co kwota odszkodowania często jest nieco zaniżona -Problemy z infolinią i ogólnie z kontaktem z ubezpieczycielem - regularny brak odpowiedzi na maile oraz często niekompetentna obsługa telefoniczna