Opinia użytkownika: Marta_863
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Swojego czasu założyłam konto w WBK! Z założenia najważniejsza dla mnie była obsługa mobilna konta!! !! Po otrzymaniu kodów aktywacyjnych przystąpiłam do uruchomienia usługi online! Wpisałam odpowiedni kod raz, drugi, trzeci - bez rezultatu! Zablokowano moje konto. Zadzwoniłem do biura obsługi! Zostałam poinformowany że uwaga! Koleżanki być może pomyliły się podczas wpisywania kodów. Ok. Konto odblokowano i zalecono by spróbować wszystkie pozostałe kody (WAP, TEL.). Spróbowałem - bez efektu! Zadzwoniłem ponownie! Ponownie odblokowano i zalecono by spróbować wpisać hasła raz jeszcze! Bez efektu! Usługa nie ruszyła. Konsultant z obsługi "rozłożył ręce" i stwierdził że nie wie jak może pomóc! W chwilę po tym zdarzeniu zamknąłem konto w WBK! Odradzam! Odradzam wszystkim!