Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Heavy Duty
Treść opinii: Sklep o wyglądzie bardzo ascetycznym. Wnętrze szare i trochę zimne. Na półkach wystawione buty, uporządkowane. W sklepie nie było żadnych klientów. Obsługiwały dwie dziewczyny, z czego żadna nie wyszła na sklep spoza swojej lady. Ogólnie były uprzejme, podawały buty, które chciałam przymierzyć, jednak nie pomogły w żaden sposób w zakupie, nie udzieliły żadnych informacji na temat obuwia, nie zachęciły do niczego. Byłam z mamą i zdecydowałyśmy się na zakup butów dla niej. Pracownica nie zaproponowała nowych butów, tylko spakowała te z wystawy. Nie zaproponowała żadnych akcesoriów do pielęgnacji, o impregnat upomniałyśmy się same. Same odłożyłyśmy na półkę buty, które mierzyłyśmy. Pracownica cierpliwie czekała na sfinalizowanie transakcji (znalezienie przez mamę okularów, aby wybrać kod PIN). Po jakimś czasie uznałyśmy, że kupimy też buty dla mnie. Wróciłyśmy na sklep po około godzinie. Obuwie odstawione przez nas na półkę stało tak samo krzywo jak je zostawiłyśmy. Poprosiłam o odpowiedni rozmiar i kolor. Została mi podana nowa para i zostałam zachęcona do przymierzenia ich, ponieważ mogą się zachowywać inaczej, niż buty mierzone przez innych, stojące na półce. Przymierzyłam, nie doczekałam się żadnego komentarza, ani porady. Zdecydowałam się na zakup, sama upomniałam się o impregnat. Buty zostały mi zapakowane w podarte i pogniecione kartonowe pudełko, w torbę z logo HD a nie butów. Torba była mi obojętna, ale co do pudełka to spodziewałabym się czegoś więcej kupując buty za 359 złotych. Wychodząc zauważyłam przy kasie reklamę karty stałego klienta lub rabatowej. Kasjerka nic o niej nie mówiła. Nie wiem jakie zakupy należy zrobić, żeby ją dostać, my wydałyśmy grubo ponad 500 złotych. Pracownice nie zrobiły nic, żeby zachęcić nas do zakupu, kupiłyśmy tylko dlatego, że w innych sklepach już nie było rozmiarów w kolorach, jakie chciałyśmy, a na ten model byłyśmy zdecydowane.