Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Ray
Treść opinii: Bedąc na zakupach, wstąpiłam do sklepu obuwniczego Ray. Znalazłam tam parę butów, którą postanowiłam przymierzyć. Sama zajęłam się poszukiwaniem odpowiedniego rozmiaru, jednak nie mogłam znaleźć interesującego mnie fasonu, w pudłach pod wystawionym butem, poprosiłam więc o pomoc sprzedawczynię. Dwukrotnie nie udało mi się zwrócić na siebie uwagi sprzedawczyni, która zajęta była rozmowa z koleżanką, dopiero za trzecim podejsciem pani zauważyła mnie. Zapytałam czy w ogóle wybrane buty są w innych rozmiarach, na to pani odpowiedziała, że jeśli nie ma ich pod wystawionym butem to nie ma w ogóle, po czym wróciła do rozmowy. Zwróciłam jej uwagę, że nie ma pary nawet dla buta wystawionej, co zmusiło sprzedwaczynię do podejścia. Podeszła, odszukała rozmiary z fasonu, powiedziła że "tu są", oraz "żeby sobie poszukała", po czym odeszła do kasy. Musiałam sama odszukać mój rozmiar i obsłużyć się. Przy kasie - gdyż kupiłam te buty - pani sprzedawczyni obsługiwała mnie ciągle rozmawiając, a na na moje pytanie o długość gwarancji, które musiałam zadać 2 razy, odburknęła, że jest. Ogólnie sprzedawczyni wykazała sie ignorancją, niekompetencją, brakiem kultury osobistej, byłam zbólwersowana wizytą w tym sklepie!!