Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Do banku Millenium udałam się w celu otworzenia konta firmowego - porównałam oferty kilku banków i na daną chwilę oferta Millennium wydała mi się być najkorzystniejsza. W oddziale jest wydzielone stanowisko do obsługi firm - niestety nie było przy nim żadnego pracownika. Na jego przybycie czekałam dość długo, ok. 10 minut. Gdy pracownik się pojawił przystąpiliśmy do załatwiania formalności. Trwało to dość długo, było sporo formularzy do wypełnienia. Konsultant był uprzejmy i profesjonalny, niestety po dwóch dniach okazało się, że nie udzielił mi jednej informacji i musiałam ponownie udać się do oddziału z dodatkowym dokumentem. Aktualną obsługę banku oceniam pozytywnie, z wyjątkiem pobierania dość wysokich moim zdaniem opłat za wpłaty gotówkowe. Szkoda, że nie ma bezpłatnych wpłatomatów.