Opinia użytkownika: Paweł_1024
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Jestem fanem serii o czarodzieju Harry Potter, postanowiłem więc udać się na nowy film o nim. Zamówiłem bilety przez stronę internetową, obyło się bez najmniejszych problemów. Po chwili dostałem maila potwierdzającego rezerwację biletów. Po kilku dniach podjechałem by odebrać bilety zamówione wcześniej. Dodam, że kino znajduję się w Pasażu Grunwaldzkim. Wjechałem windą na ostatnie piętro gdzie mieści się kasa kina oraz sale. Ustawiłem się w kolejce. Obsługa szła bardzo szybko oraz sprawnie. W międzyczasie rozejrzałem się by sprawdzić czystość na około kas. Niestety tu nie było za dobrze. Na podłodze znalazło się kilka porozrzucanych ulotek należących do kina. Niby nic, a jednak psuje urok. Nadeszła moja kolej. Pani obsługująca mnie z uśmiechem na twarzy przywitała się grzecznie i zapytała w czym może pomóc. Powiedziałem, że mam rezerwację na dwa bilety. Kobieta poprosiła o numer rezerwacji. Niestety zapomniałem spisać z maila, poprosiła więc o imię i nazwisko. Szybko wyszukała mnie i zapytała na koniec czy mają to być bilety ulgowe czy normalne. Na koniec wypowiedziała sumę do zapłaty oraz życzyła miłego seansu. Wszystko mówiła z uśmiechem na twarzy oraz czuć była serdeczność z jej strony. Następnego dnia pojechałem z żoną na seans filmowy. Tym razem teren kas był czysty. Po wejściu na salę również stwierdziłem, że owe są czyste. Po seansie, przy wyjściu stała osoba i zbierała zbędne śmieci po różnych napojach i zagryzkach. Seans się udał.