Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Wizytę w Empiku zaplanowałam w konkretnym celu,musiałam kupić przybory geometryczne dla dziecka. Późna pora spowodowała, że wybór padł na ten salon. Na trzecim piętrze umieszczone są artykuły biurowe. zanim jednak się tam dostałam zwróciłam uwagę, że działa tylko jedna winda, druga tzw. środkowa od kilku dni była nieczynna.Artykuły piśmiennicze umieszczone są na ostatniej salce, znowu tzw. przestawiony asortyment i ekspozycja na regałach. Na próżno szukam cyrkla, linijki. to nie ta półka, wcześniej wszystko tutaj było. Kieruję się na drugą salę - tam są kalendarze, stoliki z kalendarzami. trzecia wąska salka, trafiam na pozostały asortyment biurowy. Wybór niewielki - cyrkiel różowy nie nadaje się dla chłopca, tym bardziej, że jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia. Linijki upchnięte pomiędzy drobne artykuły biurowe. Udaje mi się po kilku minutach wypatrzeć kątomierz, to jedyny zakup zgodny z moim oczekiwaniem. Natomiast nie widzę nikogo do pomocy z obsługi. Po chwili zjawia się Pani, która uzupełnia kolekcję kalendarzy i inne ozdoby świąteczne. Nie potrafi powiedzieć, czy to wszystko co sklep oferuje w szukanym przeze mnie asortymencie. Traktuje mnie jak intruza, bo przecież teraz nie pora na takie artykuły, trwa przygotowanie do świąt i ozdoby są najważniejsze. Na szczęście niemiłe traktowanie na tym dziale uzupełnia idealna obsługa przy kasach na parterze. Kolejka niemała, ale sprawnie obsługiwana przez dwóch sympatycznych Panów.