Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Enea
Treść opinii: Zadzwoniłam na infolinie Enei, czyli mojego dostawcy energii. Chciałam się dowiedzieć o taryfach jakie są dostępne oraz jak można daną taryfę zmienić. Zainteresowana byłam taryfą, w której energia jest tańsza po godzinie 22. Numer infolinii na jaki dzwoniłam to 800 66 00 66 begin_of_the_skype_highlighting 800 66 00 66 end_of_the_skype_highlighting. Po kilku sygnałach odebrała konsultantka mówiąc "Enea słucham". Głos na pierwszy rzut okazał się dla mnie mało przyjazny i jakis bez emocji, jednak miałam nadzieję, że uzyskam informację na dany temat. Konsultantka zareagowała pomocnie. Spytała się, czy chodzi o firmę, czy o gospodarstwo domowe. Powiedziała, że istnieje możliwość zmiany taryfy i raz do roku taka zmiana jest bezpłatna. Dowiedziałam się, jaka jest różnica między dwoma taryfami. W jaki sposób można dokonać zmiany oraz konsultantka zaprosiła mnie do odwiedzenia strony www, gdzie dostępne są kalkulatory za pomocą, których można sprawdzić, która taryfa będzie korzystniejsza. Podziękowałam za wszystkie informację. Konsultantka podziękowała za telefon i również się ze mną pożegnała. Telefon na infolinie Enei okazał się pomocny. Polecam.