Opinia użytkownika: MałyGekon
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Oczekując w kolejce na kupno biletu byłam świadkiem profesjonalnego zachowania pracownika kasy. Pani kończyła zmianę, jednak zanim zamknęła tak po prostu kasę, poinformowała ostatnią osobę w kolejce, aby nikt się już za nią nie ustawiał. Klienci którzy podchodzili do tej kasy byli informowani, aby podejść do innej, gdyż ta będzie nieczynna. Z tego co pamiętam to na dworcach ustawiały się dość spore kolejki i nagle w połowie bez żadnego uprzedzenia pani z okienka wystawiała kartkę, że kasa nieczynna. Klienci się bulwersowali i znowu musieli zajmować następną kolejkę. Tutaj personel zachował się odpowiednio. Widać było, że pani w kasie jest mocno zmęczona. Kiedy jednak zamknęła kasę, do okienka ustawił się pijany i nachalny klient. Nie dało mu się przetłumaczyć, że kasa jest nieczynna, dla świętego spokoju Pani sprzedała i jemu bilet mimo iż była już po godzinach pracy.