Opinia użytkownika: Rysio
Dotycząca firmy: Praktiker
Treść opinii: Poszedłem do Praktikera z zamiarem kupienia zestawu mebli do pokoju. Wszedłem do sklepu i skierowałem się do odpowiedniego działu. Jeszcze raz zastanowiłem się, które elementy chcę kupić. Gdy podjąłem decyzję podszedłem do pracownika odpowiedzialnego ze dany dział. Powiedziałem, że chciałbym kupić dany zestaw. Sprzedawca poinformował mnie, że jednego z elementów brakuje. I koniec, bez dodatkowego komentarza. Dopiero sam musiałem dociekliwie zapytać, kiedy może być oraz czy można złożyć zamówienie. Okazało się, że jest możliwość sprowadzenia na zamówienie i otrzymania telefonicznej informacji o terminie odbioru. Jednak gdyby nie moja dociekliwość, pracownik nie poinformowałby mnie o tym. Uważam, że udzielenie pełnej informacji jak również zaproponowanie właśnie takiego rozwiązania jest obowiązkiem pracownika. Gdyby mi nie zależało tak bardzo, wyszedłbym z niczym a sklep nie zarobiłby nic ode mnie. Pracownik ewidentnie był znudzony rozmową ze mną i nie wykazywał inicjatywy i chęci pomocy.