Opinia użytkownika: Monika_177
Dotycząca firmy: empikfoto.pl
Treść opinii: W dniu 04.11 przez stronę internetową złożyłam zamówienie na odbitki zdjęć. System wyznaczył 12.11 po godz 17 jako termin realizacji. O zrealizowanym zamówieniu miałam być poinformowana drogą mailową. Niestety dnia 12.11 zdjęć nie było do odbioru w Empiku, na stronce ciągle widniała informacja "zamówienie w trakcie realizacji". Dnia 15.11 sytuacja powtórzyła się. Dopiero po ponownej wizycie tego dnia pracownicy Empiku odnaleźli moje zamówienie, które dotarło do nich tego dnia. Zdjęcia które otrzymałam są fatalnej jakości, bardzo słabe nasycenie barw. Cena odbitek jest ceną wysoką w porównaniu do konkurencji i oczekiwałam zdjęć o wysokiej jakości tym czasem myślę, że w niejednym supermarkecie zdjęcia byłyby lepsze. Juz wczesniej zamawiałam w empikfoto zdjęcia i zawsze byłam zadowolona. To bylo moje ostatnie zamówienie w tej firmie.