Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Szewczyk
Treść opinii: Zaszliśmy z maluchami do sklepu obuwniczego, aby obejrzeć ofertę kapci, gdyż już trzeba wymienić w przedszkolu. Od razu udaliśmy się w miejsce, gdzie były wystawione. Spodobały nam się 3 pary, więc postanowiłem je przymierzyć. Nie znalazłem interesujących mnie rozmiarów, dlatego też poprosiłem pracownicę o pomoc. Ta, po usłyszeniu numeracji, znalazła dla nas poszukiwane produkty. Jedna z mierzonych par pasowała na nogę córki, więc zdecydowałem się na ich kupno, informując jednocześnie o tym fakcje pracownicę. Ta zapakowała obydwa kapcie do pudełka i zaprosiła do kasy. Cała transakcja przebiegła dość sprawnie i szybko. Wręczając mi zakupione kapcie, zostałem poinformowany, że paragon znajduje się w pudełku. Wychodząc zostaliśmy zaproszeni ponownie. Wychodząc zauważyłem, że pracownica od razu przystąpiła do porządkowania zostawionych przez nas kapci.