Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Bodzio
Treść opinii: Urządzałam nowe biuro i potrzebowałam dwóch tanich biurek, szafki i regału. Byłam w kilku sklepach, ale wszystko było dość drogie, więc pomyślałam o sklepie Bodzio. Wybrałam najbliższy, na Zamenhofa. Duży parking, sporo wolnych miejsc parkingowych. Sklep duży, przestronny. Niestety w niektórych pomieszczeniach salonu było zbyt ciemno, co utrudniało oglądanie asortymentu. Meble moim zdaniem bardzo brzydkie, ale to rzecz gustu, ja szukałam tylko tanich mebli biurowych, ich wygląd miał zdecydowanie drugorzędne znaczenie. W sklepie było kilku kupujących i dwie osoby z obsługi. Obsługa siedziała za ladą, przy komputerach i prowadziła dość ożywioną rozmowę, kompletnie nie zwracając uwagi na klientów. Obeszłam dwukrotnie salon, znalazłam interesujące meble i postanowiłam poprosić obsługę o pomoc. Musiałam podejść i przerwać im rozmowę. Od tego momentu obsługa potoczyła się już sprawnie, udzielono mi wyczerpujących informacji i dokonałam zakupu. Meble dostarczono w terminie. Myślę jednak, że sprzedawcy powinni wykazać większe zainteresowanie klientem i być cały czas do ich dyspozycji, a nie czekać aż klient sam do nich w końcu podejdzie.