Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: GENERALI
Treść opinii: Udałam się do placówki w celu uzyskania ubezpieczenia na życie. Personel składający się z 2 Panów jednego młodszego, drugiego starszego bardzo niekompetentny-nie potrafili mi udzielić żadnych informacji na interesujący mnie temat. Nie wiedzieli nawet gdzie mają jakieś foldery i ulotki dotyczące ubezpieczenia na życie abym zapoznała się z nimi w domu. Młodszy Pan do którego podeszłam wykazał się całkowitym brakiem zainteresowania moją osobą. Robił coś na komputerze i nawet nie przerwał tej czynności gdy podeszłam do niego i usiadłam przy jego stanowisku. Miał olewczy stosunek, nie zależało mu na kliencie. Miał na imię Tomasz. W pewnym momencie podszedł drugi Pan, Pan Tomasz bez przeproszenia poszedł na zaplacze wziął paczkę papierosów i wyszedł na zewnątrz, po jakichś 3-4min. wrócił z jedzeniem z chińczyka. Po wejściu do placówki Panowie siedzieli sobie bujając się na fotelu. W placówce nie było żadnego klienta. Nawet nie zapytali mnie w czym mogą mi pomóc-musiałam sama powiedzieć dzień dobry i z czym przychodzę. Personel na temat ubezpieczeń na życie nie wiedział kompletnie nic.