Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Ryanair
Treść opinii: Często korzystam z usług tych linii lotniczych, bo mają rewelacyjne ceny. Dzisiaj muszę jednak negatywnie ocenić działanie ich strony internetowej - od pół godziny próbuję kupić bilet do Londynu. Pierwszy minus - rozbudowanie formularza rezerwacji. W czasach gdy jest tendencja do jak największego uproszczania wszelkim formalności dla klientów aby zaoszczędzić ich czas i usprawnić proces rezerwacji Ryanair postąpił dokładnie odwrotnie. Dołożono dodatkową stronę, którą trzeba przejść przed zakupem biletu. Wydłuża to znacznie czas zakupu, na dodatek moim zdaniem informacje tego typu mogłyby być wyłącznie do otwarcia opcjonalnie, w razie potrzeby (w końcu ile osób przewozi duży sprzęt muzyczny itp. Poza tym nie wiem dlaczego czasem ta strona się pojawia a czasem nie? Jest też dzisiaj jakiś problem z płatnością kartą. Moim zdaniem warto usprawnić działanie serwisu.