Opinia użytkownika: Paulina_587
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Ze strony PKO korzystam przy logowaniu się do konta internetowego. Strona jest czytelna i łagodna. Obsługa konta nie jest trudna. Brakuje mi jednak pewnego elementu na tej stronie, a mianowicie brakuje mi skrzynki odbiorczej, na którą powinny przychodzić istotne dla klienta informacje bądź zmiany zachodzące w banku. Ostatnio miałam właśnie taką sytuację, że karta przestała mi działać i nie wiedziałam dlaczego. Okazało się po czasie, że karta po prostu straciła ważność. Jednak ja się od razu nie zorientowałam. A korzystając z konta internetowego mogę dowiedzieć się o statusie swojej karty bankomatowej i według ich informacji moja karta miała pełną aktywność a w rzeczywistości była nieważna. Brakuje mi właśnie aby tego typu informacje i powiadomienia o przykładowo kończącej się ważności karty przychodziły na skrzynkę odbiorczą będącą częścią konta internetowego. Nie zostałam również w żaden inny sposób powiadomiona. Dopiero po kilku dniach sama zorientowałam się, że termin ważności minął.