Opinia użytkownika: Paulina_587
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Wysiadając z pociągu na dworcu w Słupsku skierowałam się do budynku w celu schronienia się przed zimnem oraz aby zakupić bilet na kolejny przejazd. Weszłam do głównego budynku i rozejrzałam się. Postanowiłam najpierw kupić bilet, wiec udałam się do kasy. Ludzie stali w kolejce do jednej kasy, kiedy obok była otwarta druga kasa. Nikt przy niej nie stał i myślałam, że może nie obsługuje ale pani tam siedząca nic nie robiła. Podeszłam do tego pustego okienka i kupiłam bilet. Okazało się, że kasa normalnie pracuje i sprzedaje wszystkie bilety. Kupienie bilety zajęło mi dosłownie chwilę. Sprawnie poszło. Miałam trochę czasu do odjazdu pociągu. Rozejrzałam się za miejscem siedzącym, lecz wolnego nie znalazłam. Dworzec jest bardzo duży i w środku jest duża powierzchnia wolna. Jednak uważam, że jak na dworzec nie ma tam dobrej poczekalni dla podróżnych. Są krzesełka lecz w małej ilości bądź są bardzo zdewastowane. Jest to dla mnie minus, bo musiałam stać długo czekając na pociąg. Dworzec się nie wyróżnia, jest szary, taki bez życia. Długi pobyt niepolecany. Jest tam również bardzo zimno.