Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Big Star
Treść opinii: Może wreszcie znajdę bluzę, w której będę się dobrze czuł. Wiadomo, że wybór będzie spory, gdyż tak musi być. No i kolejny sklep, gdzie obsługa wita się z klientem w momencie wejścia i która oferuje pomoc po krótkiej chwili. Tym razem skorzystałem z pomocy, informując, że poszukuję bluzy jeansowej. Pracownica pokazała mi kilka pozycji, zachęcając do ich przymierzenia. Podczas przymiarki starała się być ze mną, aby móc doradzić. Doradztwo było szczere, gdyż część z mierzonych ubrań niezbyt na mnie leżała, co potwierdziła sama pracownica. Widać, że zależy pracownicy na tym, żeby klient był zadowolony, gdyż gdyby kupił ubranie a potem by się okazało, że źle na nim leży, to by już do tego sklepu nie przyszedł. W zaprezentowanych bluz wybrałem jedną. Oczywiście, tu nastąpiła tradycyjna procedura. Dość opisywania jej. Muszę przyznać, że byłem mile zaskoczony podejściem pracownicy do klienta. Widać było zaangażowanie w wykonywaną pracę.