Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Po dokonaniu zakupów w markecie Biedronka, poprosiłam o wystawienie faktury. Zostałam skierowana na zaplecze do biura sklepu, gdzie pracownik z niepokojem zareagował na moją prośbę. Po chwili okazało się, że nie bardzo radzi sobie z obsługą komputera. Rozpoczął nieudolne próby wprowadzenia danych do komputera. Trochę to długo trwało, poza tym spieszyłam się, więc zniecierpliwiona zaczęłam dyktować dane pracownikowi. Okazało się jednak, że i to niewiele pomoże, gdyż pracownik nie bardzo orientuje się w rozkładzie liter na klawiaturze. Za moimi plecami stał drugi pracownik, który również niezbyt skutecznie usiłował doradzić koledze. Pomimo, że zajmowało to zbyt dużo czasu, to jednak moja złość przemieniła się w rozbawienie, kiedy to stojąc nad pracownikiem sklepu, wklepywałam dane do jego komputera i podpowiadałam mu w jaki sposób zarejestrować fakturę. Nie wiem jak przyjmowany jest towar do sklepu, jeżeli dwie osoby z obsługi nie radzą sobie z obsługą komputera.