Opinia użytkownika: Bartosz_330
Dotycząca firmy: MPK Lublin
Treść opinii: Wczoraj wracałem do domu i czekałem na autobus 25, który był najszybszym na planie rozkładu jazdy przy supermarkecie Stokrotka na ul. kunickiego w Lublinie. Czas przyjazdu na rozkładzie był przewidziany na 19:00.Autobus spóźnił się 2 minuty. Nie było by problemu gdyby taka sytuacja nie była nagminna. Inne autobusy innych linii tak samo ostatnio od ok.tygodnia, półtora jeżdżą niepunktualnie. czasem rozkłady są stare. nieaktualne. Zamiast budować automaty biletowe, Mpk Lublin powinno pomyśleć o zapewnieniu w pierwszej kolejności dobrego standardu świadczenia usługi bazowej. Kultura jazdy kierowców też jest do poprawy. Zrywna i chaotyczna jazda to codzienność. Ludzie często lecą jeden na drugiego, także osoby starsze. Dzieje się tak przez raptowne hamowanie kierowców i na pewno nie jest to doraźna sytuacja ponieważ dzieje sie to zbyt często. Ludzie przewożeni są jak ładunek. Choć widać znaczące poprawy w ostatnim czasie w tej dziedziniee to jeszcze wizerunek firmy psują niektóre incydenty tego rodzaju. Warto było by pomyśleć o trudnych do zbicia szybach na rozkłady jazdy by nie były one kradzione.