Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: CARRY
Treść opinii: Niestety zdążyłam zauważyć, że obsługa w tym sklepie raczej nie jest zainteresowana klientami. Bywając w C.H. Turzyn często wchodzę do tego sklepu alby się rozejrzeć, niestety za każdym razem obsługa nie interesuje się klientami. Tak było i też tym razem. W sklepie przebywałam ponad 10 minut. Chodziłam i przyglądałam się rzeczą. Nie było wielu klientów, zdarzało się nawet że byłam sama, jednak nikt z obsługi nie podszedł do mnie aby się spytać czy może w czymś pomóc. Dwie ekspedientki stały przy kasie i rozmawiały, jednak z nich wypełniała jakieś dokumenty. W końcu podeszłam i spytałam się czy mogłabym prosić o ściągnięcie z górnego wieszaka bluzki ponieważ nie mogę jej dosięgnąć. Jaka była reakcja pracownic? Spojrzały się na siebie i na chwilę zamarły. Jakby mówiły do siebie w myślach: "Idź ty, nie ty, ja poprzednim razem pomagałam". Po tych "ustaleniach" jedna z Pań powiedziała, że zaraz mi pomoże. Wzięła stojący obok "przyrząd" do pomocy i podała mi bluzkę w dwóch rozmiarach ponieważ o to poprosiła. Przymierzając wychodziłam z przymierzalni, aby zobaczyć się w dużym lustrze. Pracownica wróciła do rozmowy, nawet się nie zapytała czy podać może inny rozmiar, inny kolor. Zupełny brak zainteresowania. Wychodząc położyłam bluzki na ladzie, ponieważ, nie było wieszaka na przymierzane rzeczy, aby odwiesić i podziękowałam. Robiąc sama zakupy lubię, aby ktoś mi doradził więc na pewno nie pogardziłabym opinia pracownicy, jednak nie chciałam tez przeszkadzać w rozmowie.