Opinia użytkownika: Joanna_1595
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: W li8pcu tego roku do mojej firmy przyszły informacje z zapytaniem, czy wyrażamy zgodę na otrzymywanie faktur elektronicznych. Nie byliśmy zainteresowani taką formą przekazu nformacji, dlatego też nie wysłaliśmy stosownego oświadczenia. Od tamtego czasu Telekomunikacja Polska nie przesyła do mojej firmy faktury za internet. Konieczna była interwencja poprzez infolinię. Przedstawiłam Pani konsultantce problem z niewysyłaniem faktur, a później niepotrzebne w związku z tym wezwania do zapłaty. Konsultantka stwierdziła, że widocznie wyraziliśmy zgodę na przesyłanie faktury droga elektroniczną. Zapewniłam ją, że taka sytuacja nie miała miejsca, a jeśli tak twierdzi to niech poda mi adres mailowy, na który uważa, że są przesyłane fakturki. Stwierdziła, że takiego adresu nie posiada. Poprosiłam więc o przesłanie duplikatu i zmianę terminu płatności. Konsultantka przyjęła zgłoszenia i podała numery zgloszeń, gdyż okazało się, że zmiana wymaga dwóch oddzielnych procedur. Zaproponowała, że oprócz tradycyjnej korespondencji duplikat i zmianę terminu płatności faktury prześle mi faksem. Chociaż od zdarzenia minął tydzień, dzisiaj dostałam duplikat i zmianę terminu płatności listownie, to faks do dnia dzisiejszego nie dotarł.