Opinia użytkownika: Joanna_1595
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Miałam problem z fakturami dla mojej firmy. Od pewnego czasu nie otrzymuję faktur, albo otzrymuję je z opóźnieniem. Zadzwoniłam do Biura Obsługi Klienta sieci PLUS GSM. Na połączenie czekałam około 15 minut. Rozmowę ze mna przeprowadziła pani, która nie potrafila udzielić odpowiedzi na podstawowe pytania. Z jednego numeru telefonicznego od dziesięciu miesięcy nie korzystamy i nie będziemy korzystać. Chcieliśmy z niego zrezygnować i w to miejsce wziąć drugi numer. Pani poinformowała nas, że jest oczywiście możliwe rozwiązanie umowy, ale wtedy będzimy musieli zapłacić opłatę karną za niedotrzymanie warunków zawartej umowy. Na moje pytanie, czy też będziemy ją płacić jeżeli chcemy wymienić numer nie potrafiła odpowiedzieć. Stwierdziła, iż nie posiada informacji na ten temat. Poleciła mi skontaktować się z punktem sieci Plus, w którym podpisaliśmy umowę. Pani konsulatatntka była osobą niekompetentną. Uważam, że obsługując klienta biznesowego powinna starać się pomóc i chociażby zaproponować, że dowie się czy istnieje taka możliwość i skontaktuje się telefonicznie. Myślałam, że kontaktując się telefonicznie zaoszczędzę czas, jednak okazalo się to niemożliwe. PLUS GSM powinno bardziej dbać o klienta biznesowego.