Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Wybrałam się do JYSK po zakup pościeli, która miała być jednym z prezentów bożonarodzeniowych. Sklep już od progu nie zachęca do zakupów. Harmider, hałas, brak jakiegokolwiek porządku. Przy części z pościelą trudno odnaleźć interesujący nas wzór, ponieważ wszystko jest pomieszane i nie na swoim miejscu. Obsługi brak aby zapytać o pomoc, w poszukiwaniach jesteśmy zostawieni sami sobie. Opakowania są porozrywane, ceny znajdują się na półeczkach a nie na produktach co jest dodatkowym utrudnieniem przy takim bałaganie. Sklep ma okrojony asortyment jednak ceny są dość przystępne i liczne promocje. Nie szczyci się jednak czystością, podłoga jest brudna, znajdują się na niej porozrzucane papierki. Przy kasie kolejki, czynna tylko jedna kasa. Kasjerka miła, nawet przy niegrzecznych klientach zachowała uśmiech na twarzy i wszystko wytłumaczyła. Gdy nadeszła moja kolej spytała się o kartę z punktami, zeskanowała towar i przyjęła pieniądza.