Opinia użytkownika: MałyGekon
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Odwiedziłam wczoraj Empik w poszukiwaniu prezentu na urodziny dla przyjaciółki. Wchodząc do empiku skierowałam się od razu na dział muzyczny w celu zakupienia jakieś płyty. Nie byłam do końca przekonana co wybrać, wiec poprosiłam pracownika o pomoc. Pan bardzo chętnie udał się ze mną na dział i pytając o preferencje muzyczne zaczął prezentować ofertę. Od razu na myśl mi przyszło, że doskonale zna się na ofercie sklepu i przy okazji orientuje się w nowościach wśród różnych rodzajów muzyki. Dosyć szybko wybrałam interesującą mnie płytę i udałam się na wyższe piętro aby kupić jeszcze jakąś ładną kartkę z życzeniami. Wybór był bardzo duży i nie mogłam się zdecydować, co zauważyła Pani z obsługi i przybyłą z pomocą. Okazała się bardzo sympatyczną osobą i w kilkanaście minut wybrałyśmy razem kartkę. Drobny incydent mnie spotkał przy wyjściu. Okazało się, że czujnik naklejony na płycie nie został rozkodowany i bramka zaczęła piszczeć. Na szczęście Pan ochroniarz zachował się bardzo profesjonalnie i po okazaniu paragonu przeprosił za kłopot i życzył mi miłego dnia. Bardzo miła obsługa i udane zakupy.