Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Zastanawiam się, dla kogo jest bank – dla klientów, czy klienci są dla banku. Wydaje się mi, że bank jest dla klientów, i powinien o nich dbać. Niestety, ale jest z tym problem. Musiałem zajść do banku, aby załatwić pewne papiery. Z uwagi na to, że obok banku jest strefa płatnego parkowania, więc postanowiłem wjechać na parking należący do banku. Niestety, ale tu się okazało, że muszę opuścić teren parkingu, gdyż jest tylko dla pracowników. Zamurowało mnie. nie interesowało to osoby, która kazała mi opuścić parking, że jestem klientem. Zmuszony, opuściłem go. Natomiast w banku także miałem pod górkę. Oczywiście oprócz kolejki, pracownica dość smętnie załatwiała moją sprawę. To już była przesada. Cierpliwie to zniosłem, ale nie wiem jak długo. Chyba trzeba się rozglądać za innym bankiem.