Opinia użytkownika: Ewa_802
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: 2 miesiące temu zostałam klientką firmy UPC. Umowę na świadczenie usług internetowych podpisałam w biurze obsługi klienta w Krakowie. Nauczona doświadczeniami moich znajomych, którzy mieli różne przejścia z tą firmą bardzo skrupulatnie sprawdziłam umowę i przeczytałam regulamin. Tym większe było moje zdziwienie kiedy dostałam z UPC pierwszą fakturę zawierającą błędne dane. Firmie adres łącza pomylił się z adresem zameldowania. Postanowiłam błąd ten sprostować dzwoniąc na infolinię. Bardzo szybko udało mi się połączyć z konsultantem, Pan jednak nie bardzo wiedział w czym mam problem. Zupełnie nie był zorientowany w kwestii płatności i rozliczeń - jak to określił "on jest bardziej technicznym niż finansistą". Poprosiłam więc o przełączenie do innego konsultanta - odmówiono mi. Konsultant zupełnie nie wiedział co to jest duplikat faktury, nota korygująca, faktura korygująca. Dramat. Straciłam ok. 10 minut na rozmowę z kompletnie niekompetentną osobą. W rezultacie poproszono mnie o wysłanie pisma w tej sprawie. Po zakończeniu rozmowy długo zastanawiałam się po co UPC infolinia...?