Opinia użytkownika: Konrad_29
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Poniższa krótka obserwacja dotyczy Jakości Obsługi w sklepie Tesco, a konkretnie zachowania pracowników w stosunku do klienta. Dzisiaj udałem się do sklepu Tesco w celu zrobienia szybkich zakupów, wprawdzie w tego rodzaju marketach ciężko zrobić szybkie zakupy ze względu na ich powierzchnie i kolejki przy kasach, jednak miałem nadzieję, że szybko zakupię najpotrzebniejsze produkty i opuszczę sklep. W tym celu będąc już na sali sprzedaży i nie mogąc znaleźć produktu postanowiłem zapytać jednego z pracowników, który akurat przechodził obok. Zapytałem gdzie znajdę ogórki konserwowe. Tutaj otrzymałem bardzo ciekawą odpowiedź, która brzmiała następująco: "A widzi Pan w tej alejce jakieś ogórki? No właśnie ja też nie, więc tutaj ich nie ma i nie wiem gdzie są, skąd mam wiedzieć, niech Pan sobie ich poszuka gdzieś indziej" po czym pracownik szybko oddalił się. Pani Magda, bo tak miała na imię ta pracownica w wieku około 40 lat i blond włosach chyba miała zły dzień, ale moim zdaniem przychodząc do pracy swoje problemy powinna zostawić w domu albo nie przychodzić do pracy. Zdecydowanie polecam unikać tego sklepu, a zwłaszcza pytać w nim o cokolwiek, gdyż nigdy nie wiadomo czy pracownik którego poprosimy o pomoc będzie miał dobry dzień.