Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: czystairlandia

Dotycząca firmy: PGNiG

Treść opinii: Kontakt telefoniczny - oddział Gazowni Krakowskiej z Biurem Obsługi Klienta Kraków Nowa Huta. Bardzo długi czas oczekiwania na połączenie, wreszcie udaje mi się dodzwonić i otrzymuję numery telefonów, pod którym mogę załatwić sprawę. Kolejne połączenie pod właściwe numery, tym razem od razu pracownik podejmuję rozmowę. Pani która przedstawia się udziela odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Dowiaduję się, że firma która będzie podłączać media jest firmą zewnętrzną, nie potrafi w dniu dzisiejszym wskazać mi ich godzin pracy na dzień kolejny, niestety nie wie jak pracują w piątek.Potrzebuje tej informacji, bowiem potrzebna jest moja obecność w domu, nie wiem, czy usługa jest dostępna w godzinach popołudniowych - jeśli tak, to w jakich? Otrzymuje informację, aby kontaktować się w dniu kolejnym - właściwym do zlecenia wtedy otrzymam numer telefonu do tej firmy. Dowiaduje się, że niemożliwe jest załatwienie sprawy podłączenia mediów w sobotę, domyślam się, iż praca firmy zewnętrznej prawdopodobnie skończy się w piątek o godz. 16. Miinus daję za tzw. długość załatwiania wszelkich formalności, brak informacji o godzinach pracy firmy zewnętrznej, której gazownia zleca usługi. Zainteresowana ma prawo wiedzieć jak zaplanować sobie dzień, czy brać wolne, jeśli pracuje zawodowo. Usługi te są dostarczane do szeregu odbiorców, za niemałe opłaty. Godziny załatwienia sprawy nie powinny ograniczać się w czasie , kiedy 3/4 osób zainteresowanych w tym czasie wykonuje swoje obowiązki zawodowe, nie brana jest pod uwagę żadna sobota, by ułatwić załatwienie do końca umowy.